Име и презиме: Сузана Васић
Тренутно радно место/установа: Основна школа ,,Свети Сава” Ниш
Образовање : Филозофски факултет Универзитета у Нишу, (2012) мастер студије
Факултет организационих наука и Филозофски факултет Универзитета у
Београду, (2007).специјалистичке студије Менаџмент у образовању
Филозофски факултет Универзитета у Приштини, (2001) студије педагогије
Радно искуство : Основна школа ,,Свети Сава” у Нишу, директор школе од 6.1. 2024. године
Основна школа ,,Свети Сава” у Нишу, в.д.директора од 7.7.2023. до 6.1. 2024. године
Основна школа ,,Краљ Петар I” у Нишу, од 2003 године до 6.7.2023.године, педагог школе
Основна школа ,,Краљ Петар I”, у Нишу, (2013–2017), помоћник директора/педагог школе
Основна школа ,,Чегар” у Нишу, од 2002 до 2003 године, педагог школе
Звање: мастер педагог, специјалиста менаџмента у образовању
когнитивно-бихејвиорални психотерапеут (под супервизијом)
Акредитовани програми стручног усавршавања:
Унапређивање инклузивне праксе кроз УДУ дизајн и пројектну наставу (2023), тренер обуке
Комуникационим вештинама до демократског ангажовања у друштву (2021), реализатор програма од јавног интереса.
Појачан васпитни рад са ученицима у основној школи (2010/2011–2017/2018), аутор и реализатор програма.
Обрасци интерне комуникације (2009/2010, 2010/2011), аутор и реализатор програма.
Активан, одговоран и компетентан школски одбор (2010/2011), аутор и реализатор програма.
Објављени научни и стручни радови:
Лексикон ствараоца у предуниверзитетском образовању, Клет, објављена биографија (2019).
Облици насиља у основним школама, Учење и настава, 1, 2017.
Повезаност вршњачког насиља и бављења спортом код ученика старијих разреда основне школе, Спорт - наука и пракса, 7, 2, 2017;
Emotional Experience and Locus of Control in Judo Athletes, FIS Communications in physical education, sport and recreation, Book of proceedings, 2017;
Intercorelations of different forms of peer violence and their relationship with sports, Facta Universitatis, Series Teaching, Learning and Teacher Education, 1(2), 2017;
Узајамни утицај агресивног понашања и социометријског статуса одбачености код младих, CIVITAS, 8 (1), 2018.
Учешће у пројектима:
Пружање психосоцијалне подршке најугроженијој деци, UNICEF, члан COR тима и координатор на локалу Лесковац и Алексинац, (2022-2023)
Унапређивање инклузивне праксе кроз УДУ дизајн и пројектну наставу, Центар за интерактивну педагогију CIP, реализатор обуке, (2022-2023)
Развој капацитета локалних актера/ки за безбедност и родну равноправност – истраживач на терену, Савез градова и општина Србије (2014).
Балканска епидемиолошка студија о злостављању деце (BECAN) – истраживач на терену, ФАСПЕР, Београд (2010/2011);
Моја школа – школа без насиља – координатор пројекта, ОШ ,,Краљ Петар I”, Ниш (2007–2009);
Реадмисија и ресоцијализација деце повратника – водитељ радионица, НBO „Протекта” (2008);
Билингвална настава на српском и енглеском језику – координатор, израда елабората, примена и праћење пројекта, ОШ ,,Краљ Петар I”, Ниш (од 2009);
Учешће на акредитованим програмима стручног усавршавања:
На заједничком путу учења (2023)
Чувам те (2023)
Унапређивање инклузивне праксе кроз универзални дизајн за учење и пројектну наставу (2023)
Психосоцијална подршка најугроженијој деци (2022)
Етика и интегритет (2022)
Унапређивање међупредметне компетенције ученика Одговоран однос према здрављу (2021)
Пружање психосоцијалне подршке за најугроженију децу (2021)
Комуникационим вештинама до демократског ангажовања у друштву (2021)
Формативно оцењивање од планирања до постизања исхода и циљева уз помоћ дигиталне свеске (2021)
Тематски и интердисциплинарни приступ планирању наставе (2019)
Вештине за адолесценцију-превенција злоупотребе психоактивних супстанци и разичног понашања младих (2019)
Значај разумевања прочитаног за образовни систем (2018)
Програм обуке наставника за реализацију наставе оријентисане ка исходима учења (2018)
Програм позитивног понашања у школи (2018)
Међупредметни приступ настави и учењу и развој компетенција ученика (2017)
Активно оријентисана настава-методе (2016)
Права детета у образовању: ефикасан приступ (2015)
Индикатори остварености права детета у образовању (2015)
Ко је ко у лавиринту насиља (2015)
Управљање колективом (2015)
Модуларни програм/модул база (2013)
Законски оквир који регулише образовно-васпитни систем (2013)
НТЦ систем учења (2013)
Професионална оријентација на преласку у средњу школу (2012)
Карактеристике и циљеви процене деце са проблематичним понашањем
Образовање на првом месту (2011)
Обука за примену образовних стандарда у реализацији завршних испита у основном образовању (2011)
Интегрисан тематски приступ настави и подучавању (2011)
Идентификација и рад са даровитом децом (2011)
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план (2010)
Оснаживање младих кроз ученички парламент (2009)
Лако из четвртог у пети (2009)
Дефицит пажње и хиперактивност код деце (2008)
Едукација школских тимова у превенцији преступничког понашања у школској средини (2007)
Вештине комуникације у васпитно- образовним установама (2007)...
Учешће на осталим облицима стручног усавршавања:
Унапређивање наставне праксе кроз размену професионалних искустава- стручни скуп (2022)
Даровити и образовање-трибина (2019)
FIS communications-међународна научна конференција (2017)
Живети с аутизмом –симпозијум (2017)
Образовање као отворен систем-конференција (2010)
Минимум педагошке интервенције за успешну инклузију деце –округли сто (2010)
Дани примењене психологије-конференција (2010)
Школа без насиља-конференција (2007)
Култура мира у школама-конференција (2003)
Чланство у домаћим и међународним стручним организацијама, друштвима, удружењима:
Подружница педагога Нишавског округа (председник 2018-)
Педагошко друштво Србије (члан)
Српска асоцијација бихејвиорално когнитивних терапеута (члан)
Пријатељи деце општине Палилула, Ниш (од 2013) (председник организације)
Остали облици стручног усаврашања и едукације:
Когнитивно бихејвиорална психотерапија (2019- )
психотерапеут (супевизија)
Предавач ван радног односа на Филозофском факултету у Нишу, у делу активне наставе, укључујући предавања и вежбе из предмета: Методика васпитно-образовног рада, Методика рада школског педагога и Интерактивне методе у настави (2021-2023).